Horeca Payrolling
Voor een vast tarief nemen we met Fooks Horeca Payroll je werkgeversverplichtingen, -taken én -risico’s over. Zo weet je zeker dat je het goed regelt voor je horeca medewerkers.
Voor een vast tarief nemen we met Fooks Horeca Payroll je werkgeversverplichtingen, -taken én -risico’s over. Zo weet je zeker dat je het goed regelt voor je horeca medewerkers.
Samen zorgen we voor je horeca medewerkers. Wij worden formeel werkgever en nemen voor een vast tarief je werkgeverslasten en -kosten over. Jij houdt de regie op de werkvloer. De dagelijkse werving en aansturing ligt gewoon bij jou. Dat is het voordeel van horeca payroll. Wij regelen de administratieve zaken en dragen de risico’s voor verzuim en arbeidsongeschiktheid. Zo weet je zeker dat je het goed geregeld hebt voor je medewerkers: van arbeidsovereenkomst, uitbetaling, vakantiedagen en -geld, pensioenpremie, verzekeringen tot en met verzuim. Gegarandeerd zonder onverwachte kosten en helemaal volgens jullie horeca cao.
We hebben al meer dan 20 jaar ervaring. En we werken inmiddels voor 40.000 medewerkers in voornamelijk hospitality en horeca. Fooks Horeca Payrolling heb je voor een vaste lage prijs, zonder onverwachte kosten. De Fooks Planningsapp krijg je gratis. Want we staan voor digitale innovatie, en ouderwetse service.
We nemen je werkgeverslasten en -kosten over
Geen zorgen over verzuim
Alles perfect geregeld voor je medewerkers
Als je bij Fooks payrollt, regelen we alles. Voor horeca payrolling betaal je een vast tarief, gebaseerd op het loon van je medewerker. Te vergelijken met de loonkosten die je als ondernemer hebt. We vermenigvuldigen het bruto-uurloon met een afgesproken factor: de omslagfactor. De omslagfactor is opgebouwd uit onder meer vakantiegeld en -dagen, sociale lasten, pensioen en verzuimrisico. Heel transparant, zonder onverwachte kosten en helemaal volgens jullie horeca cao. Goed om te weten: elk payrollbedrijf gebruikt een andere factor. Ga je vergelijken? Kijk dan goed wat er wel en niet is inbegrepen.
We nemen je alle administratie uit handen.
Onze collega’s Mylon, Jesse, Robert of Max vertellen graag
wat we voor jullie kunnen doen. We horen graag van je.