Contact met Fooks

Wil je meer informatie over onze diensten of een afspraak maken? We horen het graag.
Heb je een andere vraag, kijk dan vooral eerst even hieronder bij de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn loonheffingskorting wijzigen?
Dat kun je doen in de Fooks app bij Mijn Gegevens. Daar kun je de loonheffingskorting aan of uit zetten. Na die wijziging krijg je een mail om de wijziging te ondertekenen. Na het ondertekenen gaat de wijziging in.

Ik heb voor een evenement gewerkt, maar ik ben nog niet uitbetaald.
Als je wekelijks wordt uitbetaald, worden de gewerkte uren de week na je dienst uitbetaald. Dit gebeurt op donderdag of vrijdag.
Heb je niks ontvangen? Dat kan dat verschillende oorzaken hebben. Wat je zelf alvast kunt checken is of je bij Fooks alles in orde hebt. Dus is jouw registratie afgerond? ID geüpload en contract ondertekend?
Zo ja, dan kan het zijn dat jouw uren nog niet naar ons zijn doorgezet. We willen je dan in ieder geval vragen om tot en met de maandag af te wachten. Alsnog niks ontvangen? Dan kun je contact opnemen via vraaghet@fooks.nl.

Kan ik mijn vakantie-uren en vakantiegeld laten uitbetalen?
Als je een oproepkracht bent die bij ons op de payroll staat is het handig om onderaan je loonstrook te checken of je vakantie-uren en vakantiegeld opbouwt. Als dit niet direct wordt uitbetaald, bouw je het dus op en kun je het via de app laten uit betalen via ‘vakantie-uren’. Werk je voor een evenement? Dan krijg je jouw vakantie-uren en vakantiegeld gelijk uitbetaald tegelijk met je gewerkte uren.

Waar kan ik mij opgeven voor de planning van evenementen?
Dat kan bij jouw opdrachtgever. Zij verzorgen de planning en daar hebben wij vanuit Fooks dus geen invloed op. Wil je dus op de leukste en tofste festivals werken? Dan verwijzen we je graag door naar de opdrachtgever.

De uitnodigingslink vanuit Fooks doet het niet.
Het kan zijn dat de link is verlopen. In dat geval kun je het beste aan jouw werkgever vragen of ze je opnieuw willen toevoegen in Fooks. Je ontvangt dan een nieuwe uitnodigingslink.

Waar kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Dit kun je doen in de Fooks app. Na het wijzigen in de app, moet je nog het document in je mail ondertekenen. Pas daarna gaat de wijziging daadwerkelijk in.

Waarom hoef ik niet een nieuw contract te tekenen bij een nieuwe opdrachtgever?
Het kan zijn dat je bij Fooks ingeschreven staat bij een eerdere opdrachtgever. Leuk dat je je ook nog bij een andere opdrachtgever aanmeldt! In dat geval heb je dus al een payrollcontract bij Fooks en hoef je dus niet een nieuw contract te tekenen bij de nieuwe opdrachtgever.

Ik wil een werkgeversverklaring aanvragen.
In dit geval mag je een mail sturen naar vraaghet@fooks.nl. Vanuit daar zullen we dit oppakken en z.s.m. naar je toe mailen.

Fooks Payrolling
Arsenaalpoort 16
6511 PN, Nijmegen
Nederland

024 212 01 60
vraaghet@fooks.nl

We zijn telefonisch te bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.